بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: سعید مرتضوی


موارد یافت شده: 82

1 - رابطه ادراک از رفتار غیر اخلاقی و رفتار توانمندساز مدیران با اعتماد شناختی و عاطفی معلمین به آنان (چکیده)
2 - نقش رسانه در جذب تماشاگران تیم های فوتبال استان خراسان رضوی حاضر در لیگ آزادگان (چکیده)
3 - شناخت محتوای قرارداد روان شناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
4 - the relationship between culture and work ethic in multi-Faceted cultures (چکیده)
5 - واکاوی پیش آیندهای فردی و موقعیتی موثر بر چاپلوسی و تأثیر آن بر پیشرفت شغلی کارکنان (چکیده)
6 - تحمیل نظریه به داده ها یا ظهور نظریه از داده ها: نظریه پردازی در علوم انسانی با روش شناسی نظریه داده بنیاد (چکیده)
7 - نقش واسط حسادت در تأثیر سبک رهبری تبادل رهبر- عضو بر تسهیم دانش و رفتارهای غیرشهروندی پرستاران (چکیده)
8 - رابطه ادراک از رفتار غیر اخلاقی و رفتار توانمندساز مدیران با اعتماد شناختی و عاطفی معلمین به آنان (چکیده)
9 - تأثیر متغیرهای مراوده ای بر شیوه های ابراز نارضایتی کارکنان (چکیده)
10 - مدیران مقاله و شایستگی های آن ها (چکیده)
11 - نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه (چکیده)
12 - گونه شناسی تجانس نقش عاملیت/خادمیت مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره و تأثیر آن بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در شرکت های صنایع غذایی (چکیده)
13 - کشف و بازنمایی الگوی بومی رفتار سیاسی مدیران: رویکرد داده بنیاد (چکیده)
14 - آرزومندی مدیریتی در زنان و چگونگی تأثیرپذیری آن از نقش های شغلی و خانوادگی (چکیده)
15 - بررسی نقش واسط متغیر خودسودمندی بین تاکتیک‌ جامعه-پذیری نهادی ومتغیرهای خبرگی کاری و تمایل به ماندن (چکیده)
16 - تأثیر عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک از سوی کاربران با استفاده از الگوی UTAUT (چکیده)
17 - How Institutional Socialization Tactics Affects the Drivers of Socialization; Newcomers Proactivity and Socialization Outcomes (چکیده)
18 - Reflections of post feminist viewpoints on female related issues in organizations (چکیده)
19 - سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران) (چکیده)
20 - تاثیر قراردادهای روانشناختی بر اعتماد و تعهد سازمانی پرستاران بیمارستان قائم(عج) در شهر مشهد (چکیده)
21 - بررسی تأثیرگذاری وظایف مدیریت منابع انسانی بر تعهد سازمانی کارکنان با تأکید بر نقش قراردادهای روان‌شناختی (چکیده)
22 - اثر گرایشات فرهنگی بر عرق ملی و تأثیر آن بر قصد و رفتار خرید مشتری (چکیده)
23 - بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی بارفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران- بیمارستان امام رضا (ع) (چکیده)
24 - the impact of the broadcasting mistake management culture in a healthy organization on the quality of the perdoneel work life (چکیده)
25 - نقش باورهای کارکنان در زمینه امنیت روانی و سودمندی واحدها بر عملکرد تیم های انتظامی (شهرستان همدان) (چکیده)
26 - The Role of the Psychological Capital on Quality of Work Life And organization performance (چکیده)
27 - Effectiveness of psychological capital on mistake management culture as a resource for learning in organization (چکیده)
28 - political behavior in organizational context: nature, research and paradigm (چکیده)
29 - Investigating factors influencing women‟s inclination in adopting managerial positios in Iranian higher education (چکیده)
30 - بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه : خودروهای وارداتی شهر مشهد) (چکیده)
31 - تأثیر رضایت و تصور مشتریان بخش خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری (چکیده)
32 - تاثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان (چکیده)
33 - شفافیت اطلاعات از منظر برنامه‌ریزان دولت الکترونیک (چکیده)
34 - بررسی عوامل مؤثر بر پدیده «طفره روی اجتماعی» در فعالیت های گروهی مورد مطالعه: گروه های مطالعاتی دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) (چکیده)
35 - Role motivation of nonacademic university managers (چکیده)
36 - کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده (چکیده)
37 - بخش بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
38 - بررسی نقش تعدیل گری متغیر اهمیت مسؤولیت اجتماعی بر رابطه بین مسؤولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ نمونه مورد مطالعه: شرکت های صنایع غذایی شهر مشهد (چکیده)
39 - اثر توانمندسازی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان (چکیده)
40 - بررسی تاثیر ادراک از عدالت و اعتماد بر طفره رفتن اجتماعی تیم ها در تسهیم دانش: تیم های تقحیق و توسعه مستقر در شهرک صنعتی طوس مشهد (چکیده)
41 - تاملی بر فعالیت ها و نگرش های بازنشستگان دانشگاهی (چکیده)
42 - بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جابجائی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات، و رنجش خاطر مشتری با قصد رویگردانی مشتری (چکیده)
43 - به­ کار گیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه (چکیده)
44 - Factors affecting employees' readiness for knowledge management (چکیده)
45 - بررسی ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد (چکیده)
46 - بررسی نقش واسط عرق ملّی بر قصد خریدار نسبت به مصرف کالای وارداتی (چکیده)
47 - شناسایی عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاریابی اینترنتی در شرکت صنایع غذایی استان خراسان رضوی (چکیده)
48 - مدل یابی تاثیر درک حمایت سازمانی بر رفتار شهروندی (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره پارس) (چکیده)
49 - بررسی میزان تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای مدیران (چکیده)
50 - بخش بندی بازار بانک های مشهد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
51 - مدل مفهومی روابط سازمانی مبتنی بر اعتماد و شفافیت و سازوکارهای کنترلی متناسب (چکیده)
52 - Factors Affecting Organizational Commitment: A Multi-Dimensional Study (چکیده)
53 - معرفی و بکارگیری مدل برنامه ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت، مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا (چکیده)
54 - ارتقا سطح کیفیت خدمات: بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه هتل پارس مشهد) (چکیده)
55 - همانندسازی سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه؛ هتل پنج ستاره پارس) (چکیده)
56 - بررسی تاثیراستراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها در شرکت های مواد غذایی آستان قدس رضوی (چکیده)
57 - میدان وابستگی مدیران و مدیریت تغییر در نظام آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
58 - Effective management performance a competency-based perspective (چکیده)
59 - The relationship between inspiring leaders and their learning styles in Iran (چکیده)
60 - سنجش میزان آمادگی استقرار سیستم اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی-مورد مطالعه : سازمان امور مالیاتی خراسان رضوی (چکیده)
61 - The Relationships between Patient Satisfaction and Loyalty in the private hospital Industry (چکیده)
62 - سرمایه انسانی و کارآفرینی در رویکرد فنی و حرفه ای (مورد مطالعاتی خراسان) (چکیده)
63 - An investigation into the relationship between on line services and customer satisfaction (چکیده)
64 - فرایند تبیین و تدوین بیانیه رسالت سازمان (مورد مطالعه: آستان قدس رضوی) (چکیده)
65 - برنامه ریزی راهبردی در آستان قدس رضوی (چکیده)
66 - سنجش دیدگاه بیمه گذاران خسارت دیده از کیفیت خدمات شرکت های بیمه دولتی (چکیده)
67 - کارآفرینی و سرمایه انسانی در رویکرد فنی و حرفه ای (چکیده)
68 - بررسی و مقایسه رضایت شغلی مدیران، کارمندان و استادان دانشگاه های تربیت بدنی کشور (چکیده)
69 - بررسي و تحليل ابعاد حمايت از واحدهاي كوچك فعال در صنعت فلزات اساسي با تأكيد بر رويكرد كارآفريني (چکیده)
70 - ارتباط دانشگاه / صنعت: ضرورت گريزناپذير (چکیده)
71 - بررسي وتعيين معيارهاي ارزيابي عملكرد مديران عامل توزيع نيروي (چکیده)
72 - The relationship between students’ cognitive styles: A case study (چکیده)
73 - بررسی رابطه ی بین مهارت های ارتباطی مدیران و تعهد سازمانی دبیران (چکیده)
74 - نسبت میان فرایند تبدیل دانش و فرهنگ سازمانی در دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
75 - نقش شیوه های نوین ارائه ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه ی موردی بانک های سپه شهرستان مشهد) (چکیده)
76 - بررسی و تحلیل ابعاد حمایت از واحدهای کوچک فعال در صنعت فلزات اساسی با تاکید بر رویکرد کارآفرینی (چکیده)
77 - موسسات مشاوره مدیریت: چشم اندازها و چالش ها (چکیده)
78 - Learning: who cares? A developmental perspective (چکیده)
79 - Developing Inspiring Leaders in an Oriental Culture: A Narrative Approach-Developing Inspiring Leaders in an Oriental Culture: A Narrative Approach (چکیده)
80 - Developing Inspiring Leaders in an Oriental Culture: A Narrative Approach (چکیده)
81 - بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری (چکیده)
82 - نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارآیی سیستم بانکی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر